Όταν το παρελθόν συναντά το μέλλον και το όνομα Ζ, το αποτέλεσμα μόνο ενδιαφέρον μπορεί να είναι. Η Kawasaki φαίνεται να το γνωρίζει και η δημιουργία του Z900RS είναι η καλύτερη απόδειξη.
Τιμή: Από 13.390 ευρώ
+: Σχεδίαση, κινητήρας, άνεση
-: Τιμή (σε σχέση με το Ζ900)
Οι ρετρό μοτοσυκλέτες έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας, αφού η ανταπόκριση από το μοτοσυκλετιστικό κοινό είναι παραπάνω από μεγάλη σε κάθε κατηγορία κυβισμού. Έτσι, τα εργοστάσια ανταποκρίνονται συνεχώς, αν και η ιστορία κάνει ευκολότερο το έργο κάποιων από αυτών όπως συμβαίνει με την Kawasaki, η οποία με το Ζ900RS επαναφέρει το πνεύμα του ιστορικού Z1. Μιας μοτοσυκλέτας που κυριαρχούσε στους δρόμους και τους αγώνες τη δεκαετία του 1970, ως η δυνατότερη Ιαπωνική 4κύλινδρη της εποχής και είναι υπεύθυνη για την δημιουργία των σύγχρονων streetfighters.
Φυσικά στις μέρες μας δεν αρκεί μόνο η ιστορία, γι΄αυτό η Kawasaki δεν επαναπαύθηκε στην επαναφορά του ονόματος για την επιτυχία του νέου μοντέλου αλλά εξέλιξε μια νέα πλατφόρμα η οποία αν και μοιράζεται αρκετά στοιχεία με το νέο Ζ900, έχει και πολλές διαφορές που θα αναλύσουμε παρακάτω.
Σχεδίαση –Ποιότητα κατασκευής Όχι mad αλλά max σε στυλ
Οι παλαιότεροι πιθανώς θυμούνται το Z1 να φιγουράρει στην ταινία Mad Max ως μοτοσυκλέτα συμμορίας, αλλά το Ζ900RS δεν δείχνει άγριο ακόμα και στον ματ χρωματισμό της δοκιμής. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι δεν έχει ομοιότητες με το παρελθόν, αντιθέτως κοιτάζοντας από μακριά αμέσως διαπιστώνεις την ρετρό νότα που κυριαρχεί στη σχεδίασή του. Δεν είναι μόνο ο στρογγυλός προβολέας που ξεχωρίζει στο εμπρός μέρος υπεύθυνος για αυτό, αλλά και τα υπόλοιπα μέρη που απαρτίζουν τη μοτοσυκλέτα ξεκινώντας από τα όργανα και το ευμέγεθες ρεζερβουάρ και καταλήγοντας στο τελείωμα της ουράς που εξέχει παραδοσιακά από την επίπεδη σέλα.