Parts4Moto

Parts4Moto

ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
  • ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ
  • ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ
  • ΠΟΥΛΑ ΤΟ
  • ΑΡΘΡΑ
  • Επικοινωνία
  • Home
  • ΑΡΘΡΑ
  • Uncategorized
  • Ιδού η αγωνιστική MV Agusta Moto2!
 

Ιδού η αγωνιστική MV Agusta Moto2!

parts4moto
Τετάρτη, 01 Αύγουστος 2018 / Published in Uncategorized

Ιδού η αγωνιστική MV Agusta Moto2!

Με αυτή την μοτοσυκλέτα επιστρέφει μετά από 42 χρόνια, η MV Agusta, στους Grand Prix αγώνες. Δείτε περισσότερα!

Η MV Agusta θα κάνει ένα μεγάλο βήμα και το 2019, μετά από 42 συναπτά έτη, θα επιστρέψει στα GP. Χωρίς να κάνει εμφάνιση στην μεγάλη κατηγορία, αλλά ξεκινώντας από την ενδιάμεση Moto2, η ιταλική εταιρεία παρουσίασε την μοτοσυκλέτα με την οποία θα αγωνιστεί.

Το μοντέλο φέρει αρκετά κοινά σημεία με την F3 παραγωγής, ενώ μάλιστα είναι κατασκευασμένο in-house,χωρίς το πλαίσιο να προέρχεται από εξωτερικό κατασκευαστή! Αν προσέξετε, το πλαίσιο της αγωνιστικής ακολουθεί την υβριδική φιλοσοφία των F3, με ατσάλινο χωροδικτύωμα που συνενώνεται με δύο αλουμινένιες πλάκες χαμηλά και πίσω. Το ψαλίδι είναι επίσης κατασκευασμένο από αλουμίνιο και κατεργασμένο σε εργαλειομηχανή CNC.

Κάτω από την σέλα του αναβάτη, φαίνεται το ρεζερβουάρ καυσίμου, το οποίο έχει στρατηγικά τοποθετηθεί πίσω, για καλύτερη συγκέντρωση των μαζών. Κάτω από το σημείο στο οποίο θα υπήρχε το ρεζερβουάρ, βρίσκεται το μεγάλο φιλτροκούτι της μοτοσυκλέτας, που τροφοδοτείται με αέρα από μια κεντρική εισαγωγή στη μάσκα. Η εισαγωγή αυτή έχει το χαρακτηριστικό σχήμα διαμαντιού, που συναντάμε στους προβολείς των μοτοσυκλετών παραγωγής από την ΜV Agusta.

Οι αναρτήσεις εμπρός και πίσω θα προέρχονται από την Ohlins και οι σφυρήλατες ζάντες από την OZ, ενώ κινητήρας θα είναι φυσικά ο τρικύλινδρος της Triumph, που θα χρησιμοποιηθεί από το 2019 και θα έχει χωρητικότητα 765 κ.εκ. Η εξάτμιση του μοντέλου παρέχεται από την SC Project.

Η MV Agusta δηλώνει ότι η μοτοσυκλέτα έχει γωνία κάστερ 24 μοιρών και 104 mm ίχνος, με μεταξόνιο στα 1.382 χιλιοστά, ενώ το βάρος της θα ανέρχεται στα 217 κιλά στεγνή, συμπεριλαμβανομένου του αναβάτη, σύμφωνα με τους κανονισμούς της Moto2.
H αγωνιστική δράση για την μοτοσυκλέτα θα ξεκινήσει το 2019, με την νέα σεζόν, που θα φέρει μεγάλες αλλαγές στους κανονισμούς με σημαντικότερη, τους νέους κινητήρες από την Triumph. Μένει να διαπιστώσουμε και στην πράξη, την δυναμικότητα του σχήματος.

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

What you can read next

Δοκιμή: Kawasaki Z900RS
ΝΕΑ VESPA GTS 125 ΚΑΙ 150 EURO 4
Μια Ducati 848…από το Πακιστάν

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Recent Posts

  • 2019 ΒΜW R1250GS: Aλλαγές μετά από 14 χρόνια!

    Ναι, δέκα τέσσερα (14) ολόκληρα χρόνια πέρασαν ...
  • Benelli Leoncino: Vintage και σπορ

    Μπορεί στα Ιταλικά η λέξη «Leoncino» να σημαίνε...
  • ΝΕΑ VESPA GTS 125 ΚΑΙ 150 EURO 4

    Ο ΝΕΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ I–GET ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΟ...
  • SPY PICS: Το νέο Ducati Diavel

    Αποκαλύφθηκε και σε…πραγματική μοτοσυκλέτ...
  • Δοκιμή: Kawasaki Z900RS

    Όταν το παρελθόν συναντά το μέλλον και το όνομα...

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

Πρόσφατα σχόλια

    Archives

    • Οκτώβριος 2018
    • Αύγουστος 2018
    • Ιούλιος 2018

    Categories

    • BMW
    • Uncategorized
    Parts4Moto

    Αναστάσιος Ιωαννίδης

    • Διός 5 Περιστέρι

    • Τηλέφωνο  2114131087

    • Κινητό    6907640072

    • email.  info@parts4moto.gr

    © 2018. Parts4Moto.gr | All rights reserved. Web Design by AxionSeo

    TOP