Με αυτή την μοτοσυκλέτα επιστρέφει μετά από 42 χρόνια, η MV Agusta, στους Grand Prix αγώνες. Δείτε περισσότερα!
Η MV Agusta θα κάνει ένα μεγάλο βήμα και το 2019, μετά από 42 συναπτά έτη, θα επιστρέψει στα GP. Χωρίς να κάνει εμφάνιση στην μεγάλη κατηγορία, αλλά ξεκινώντας από την ενδιάμεση Moto2, η ιταλική εταιρεία παρουσίασε την μοτοσυκλέτα με την οποία θα αγωνιστεί.
Το μοντέλο φέρει αρκετά κοινά σημεία με την F3 παραγωγής, ενώ μάλιστα είναι κατασκευασμένο in-house,χωρίς το πλαίσιο να προέρχεται από εξωτερικό κατασκευαστή! Αν προσέξετε, το πλαίσιο της αγωνιστικής ακολουθεί την υβριδική φιλοσοφία των F3, με ατσάλινο χωροδικτύωμα που συνενώνεται με δύο αλουμινένιες πλάκες χαμηλά και πίσω. Το ψαλίδι είναι επίσης κατασκευασμένο από αλουμίνιο και κατεργασμένο σε εργαλειομηχανή CNC.
Κάτω από την σέλα του αναβάτη, φαίνεται το ρεζερβουάρ καυσίμου, το οποίο έχει στρατηγικά τοποθετηθεί πίσω, για καλύτερη συγκέντρωση των μαζών. Κάτω από το σημείο στο οποίο θα υπήρχε το ρεζερβουάρ, βρίσκεται το μεγάλο φιλτροκούτι της μοτοσυκλέτας, που τροφοδοτείται με αέρα από μια κεντρική εισαγωγή στη μάσκα. Η εισαγωγή αυτή έχει το χαρακτηριστικό σχήμα διαμαντιού, που συναντάμε στους προβολείς των μοτοσυκλετών παραγωγής από την ΜV Agusta.
Οι αναρτήσεις εμπρός και πίσω θα προέρχονται από την Ohlins και οι σφυρήλατες ζάντες από την OZ, ενώ κινητήρας θα είναι φυσικά ο τρικύλινδρος της Triumph, που θα χρησιμοποιηθεί από το 2019 και θα έχει χωρητικότητα 765 κ.εκ. Η εξάτμιση του μοντέλου παρέχεται από την SC Project.
Η MV Agusta δηλώνει ότι η μοτοσυκλέτα έχει γωνία κάστερ 24 μοιρών και 104 mm ίχνος, με μεταξόνιο στα 1.382 χιλιοστά, ενώ το βάρος της θα ανέρχεται στα 217 κιλά στεγνή, συμπεριλαμβανομένου του αναβάτη, σύμφωνα με τους κανονισμούς της Moto2.
H αγωνιστική δράση για την μοτοσυκλέτα θα ξεκινήσει το 2019, με την νέα σεζόν, που θα φέρει μεγάλες αλλαγές στους κανονισμούς με σημαντικότερη, τους νέους κινητήρες από την Triumph. Μένει να διαπιστώσουμε και στην πράξη, την δυναμικότητα του σχήματος.