Με εμφάνιση και στοιχεία από τα μεγαλύτερα V-Strom, το 250 μας δείχνει γιατί ότι ο καιρός που οι μικρές μοτοσυκλέτες έρχονταν σε δεύτερη μοίρα έχει περάσει ανεπιστρεπτί! Απέκτησε το πιο εύκολα από ποτέ, χάρη στο χρηματοδοτικό πρόγραμμα Suzuki.
Είναι ξεκάθαρο ότι το V-strom 250 έχει adventure καταβολές στην εμφάνισή του και ξεχωρίζει εύκολα ακόμα και από μακριά. Υπεύθυνος για αυτό είναι ο μεγάλος στρογγυλός προβολέας, τον οποίο είτε θα αγαπήσεις είτε θα μισήσεις, αφού η εμφάνιση είναι ένα θέμα καθαρά υποκειμενικό. Η ποιότητα του συνόλου δεν θα αφήσει κανέναν παραπονεμένο, αφού τα υλικά φαίνεται ότι επιλέχτηκαν με σκοπό να αντέξουν στις εκτός δρόμου περιπλανήσεις, στις οποίες καλείται να αντεπεξέλθει κάθε adventure μοτοσυκλέτα, όσα κυβικά και αν διαθέτει.
H σέλα βρίσκεται στα 800 χιλ από το έδαφος, ευνοώντας ιδιαίτερα τους μικρόσωμους αναβάτες να πατήσουν σταθερά, ενώ οι διαστάσεις της αλλά και το αρκετό της αφρώδες είναι πολύτιμοι σύμμαχοι στις μακρινές διαδρομές για τον οδηγό αλλά και για τον συνεπιβάτη που δύσκολα θα παραπονεθεί. Η ευανάγνωστη οθόνη LCD διαθέτει όλες τις απαραίτητες ενδείξεις και ακριβώς δίπλα της βρίσκεται παροχή ρεύματος 12V, χρήσιμη για την φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών.
Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας καλύπτει τις προδιαγραφές euro 4. Πρόκειται στην ουσία για μια επανασχεδιασμένη εκδοχή του Inazuma, που μέσα από εκτενή ανάλυση και βελτιστοποίηση, διαμορφώθηκε ώστε να ταιριάζει στο χαρακτήρα του V-Strom. Τα 248 κ.εκ του, αποδίδουν 24,7 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 2,4 κιλά ροπής στις 6.500 σ.α.λ., που μεταφέρονται στους τροχούς μέσω ενός κιβωτίου 6 σχέσεων. Το μικρό V-Strom εφοδιάζεται με ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο. Από ατσάλι είναι κατασκευασμένο και το ψαλίδι που φιλοξενεί το πίσω αμορτισέρ χωρίς μοχλικό και διαθέτει 7 θέσεις προφόρτισης ελατηρίου, ενώ στο εμπρός μέρος συναντάμε ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι χωρίς ρυθμίσεις. Στον τομέα των φρένων εξοπλίζεται με δυο κυματιστά δισκόφρενα 290 και 240 χιλιοστών, μπροστά και πίσω αντίστοιχα, ενώ από τον βασικό εξοπλισμό δεν θα μπορούσε να λείπει και το ABS.