Parts4Moto

Parts4Moto

ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
  • ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ
  • ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ
  • ΠΟΥΛΑ ΤΟ
  • ΑΡΘΡΑ
  • Επικοινωνία
  • Home
  • ΑΡΘΡΑ
  • Uncategorized
  • Suzuki V-Strom 250 από 87 ευρώ το μήνα
 

Suzuki V-Strom 250 από 87 ευρώ το μήνα

parts4moto
Τετάρτη, 01 Αύγουστος 2018 / Published in Uncategorized

Suzuki V-Strom 250 από 87 ευρώ το μήνα

Με εμφάνιση και στοιχεία από τα μεγαλύτερα V-Strom, το 250 μας δείχνει γιατί ότι ο καιρός που οι μικρές μοτοσυκλέτες έρχονταν σε δεύτερη μοίρα έχει περάσει ανεπιστρεπτί! Απέκτησε το πιο εύκολα από ποτέ, χάρη στο χρηματοδοτικό πρόγραμμα Suzuki.

Είναι ξεκάθαρο ότι το V-strom 250 έχει adventure καταβολές στην εμφάνισή του και  ξεχωρίζει εύκολα ακόμα και από μακριά. Υπεύθυνος για αυτό είναι ο μεγάλος στρογγυλός  προβολέας, τον οποίο είτε θα αγαπήσεις είτε θα μισήσεις, αφού η εμφάνιση είναι ένα θέμα καθαρά υποκειμενικό. Η ποιότητα του συνόλου δεν θα αφήσει κανέναν παραπονεμένο, αφού τα υλικά φαίνεται ότι επιλέχτηκαν με σκοπό να αντέξουν στις εκτός δρόμου περιπλανήσεις, στις οποίες καλείται να αντεπεξέλθει κάθε adventure μοτοσυκλέτα, όσα κυβικά και αν διαθέτει.

H σέλα βρίσκεται στα 800 χιλ από το έδαφος, ευνοώντας ιδιαίτερα τους μικρόσωμους αναβάτες να πατήσουν σταθερά, ενώ οι διαστάσεις της αλλά και το αρκετό της αφρώδες είναι πολύτιμοι σύμμαχοι στις μακρινές διαδρομές για τον οδηγό αλλά και για τον συνεπιβάτη που δύσκολα θα παραπονεθεί. Η ευανάγνωστη οθόνη LCD διαθέτει όλες τις απαραίτητες ενδείξεις και ακριβώς δίπλα της βρίσκεται παροχή ρεύματος 12V, χρήσιμη για την φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών.

 

Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας καλύπτει τις προδιαγραφές euro 4. Πρόκειται στην ουσία για μια επανασχεδιασμένη εκδοχή του Inazuma, που μέσα από εκτενή ανάλυση και βελτιστοποίηση, διαμορφώθηκε ώστε να ταιριάζει στο χαρακτήρα του V-Strom. Τα 248 κ.εκ του, αποδίδουν 24,7  ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 2,4 κιλά ροπής στις 6.500 σ.α.λ., που μεταφέρονται στους τροχούς μέσω ενός κιβωτίου 6 σχέσεων. Το μικρό V-Strom εφοδιάζεται με ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο. Από ατσάλι είναι κατασκευασμένο και το ψαλίδι που φιλοξενεί το πίσω αμορτισέρ χωρίς μοχλικό και διαθέτει 7 θέσεις προφόρτισης ελατηρίου, ενώ στο εμπρός μέρος συναντάμε ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι χωρίς ρυθμίσεις. Στον τομέα των φρένων εξοπλίζεται με δυο κυματιστά δισκόφρενα 290 και 240 χιλιοστών, μπροστά και πίσω αντίστοιχα, ενώ από τον βασικό εξοπλισμό δεν θα μπορούσε να λείπει και το ABS.

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

What you can read next

Δοκιμή: Kawasaki Z900RS
Μια Ducati 848…από το Πακιστάν
Benelli Leoncino: Vintage και σπορ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Recent Posts

  • 2019 ΒΜW R1250GS: Aλλαγές μετά από 14 χρόνια!

    Ναι, δέκα τέσσερα (14) ολόκληρα χρόνια πέρασαν ...
  • Benelli Leoncino: Vintage και σπορ

    Μπορεί στα Ιταλικά η λέξη «Leoncino» να σημαίνε...
  • Ιδού η αγωνιστική MV Agusta Moto2!

    Με αυτή την μοτοσυκλέτα επιστρέφει μετά από 42 ...
  • ΝΕΑ VESPA GTS 125 ΚΑΙ 150 EURO 4

    Ο ΝΕΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ I–GET ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΟ...
  • SPY PICS: Το νέο Ducati Diavel

    Αποκαλύφθηκε και σε…πραγματική μοτοσυκλέτ...

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

Πρόσφατα σχόλια

    Archives

    • Οκτώβριος 2018
    • Αύγουστος 2018
    • Ιούλιος 2018

    Categories

    • BMW
    • Uncategorized
    Parts4Moto

    Αναστάσιος Ιωαννίδης

    • Διός 5 Περιστέρι

    • Τηλέφωνο  2114131087

    • Κινητό    6907640072

    • email.  info@parts4moto.gr

    © 2018. Parts4Moto.gr | All rights reserved. Web Design by AxionSeo

    TOP